• newsbanner49.jpg
  • newsbanner60.jpg
  • newsbanner23.jpg
  • newsbanner7.jpg
  • newsbanner54.jpg
  • newsbanner50.jpg
  • newsbanner14.jpg
  • newsbanner36.jpg
  • newsbanner35.jpg
  • newsbanner58.jpg
  • newsbanner13.jpg
  • newsbanner51.jpg
  • newsbanner3.jpg
  • newsbanner56.jpg
  • newsbanner55.jpg
  • newsbanner5.jpg
  • newsbanner52.jpg
  • newsbanner20.jpg
  • newsbanner28.jpg
  • newsbanner37.jpg
E-mailadresse:
Fulde navn:
Virksomhed:
Afmeld
Log på
Udskriv

I går lød startskuddet til kampagnen Hands On, der over de næste tre år skal være med til at præge erhvervsuddannelsernes image i en positiv retning og derved øge tilgangen af dygtige unge og voksne til uddannelserne.

Kampagnen, som er et fælles initiativ af DI, Dansk Metal, 3F og HK/Privat, blev lanceret i går i meget passende industriomgivelser hos MAN Diesel & Turbo, som selv er blandt de mange danske virksomheder, der efterspørger kvalificerede faglærte, og som kan tilbyde spændende karrieremuligheder for personer, der vælger at tage en faguddannelse.

 « Flere nyheder

København

Danske Maritime
Symfonivej 18, 2730 Herlev


Tlf.: 33 13 24 16

E-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Bruxelles

Danish Maritime
79, Rue du Cornet, 1040 Bruxelles


Tlf.: +32 (02) 230 6934